هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

تجارت های کوچک و بزرگ از اهمیت هدایای تبلیغاتی برای دستیابی هر چه بیشتر به مشتریان مورد نظر خود در بازار رقابتی تبلیغات آگاه هستند. هدایای تبلیغاتی باعث جلب توجه افراد از طریق لوگو و پیام تبلیغاتی ثبت شده بر روی هدیه تبلیغاتی می شوند. این موضوع هدف اصلی خرید و عرضه هدایای تبلیغاتی بین مردم و مشتریان مورد هدف می باشد. به منظور دستیابی به نتایج بهتر، بازاریابان از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند که برای یک مدت طولانی مشتریان و کاربران خود را در ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با برند خود نگه دارند. این بدان معناست که توزیع هدایای تبلیغاتی برای مدتی طولانی، مشتریان را در ارتباط با برند شما حفظ می کنند.

به این منظور بازاریابان تجارت ها از کالاهایی استفاده می کنند که مشتریان نیاز روزانه به آنها داشته باشند که می تواند خودکار، تقویم، صفحه زیر موس کامپیوتر، چتر، بطری آب باشد. اما بازاریابان با تجربه به دنبال ایده ها و استراتژی های خلاقانه بوده و کالاهایی را انتخاب می کنند که در کنار پرکاربرد بودن، منحصر به فرد و با کیفیت نیز باشند که این کار به منظور تاثیرگذاری بیشتر و گسترده تر می باشد.

هدایای تبلیغاتی

 

اهمیت هدایای تبلیغاتی برای ارتقای تجارت از همین انتخاب محصول مناسب آغاز می شود. بر اساس مطالعات انجام شده ، 94 درصد از افراد مکانی که هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند به یاد می سپارند. این مطالعه همچنین نشان داده است 83 درصد از مشتریان علاقه مند به دریافت هدیه تبلیغاتی هستند که پیامی تبلیغاتی بر روی آنها نقش بسته است. 85 درصد از دریافت کنندگان این محصولات با شرکت های تبلیغاتی کار می کنند. به علاوه، 58 درصد از مشتریان شرکت کننده در این نظر سنجی اذعان کرده اند که کالاهای دریافتی را 1 تا 4 سال نگه می دارند و حتی در مواردی مشاهده شده که ساعت دیواری تبلیغاتی را بیشتر از 4 سال هم نگه می دارند. نکته مهم دیگر که این مطالعه نشان داده است این است که 89 درصد از مشتریان می توانند نام شرکت و تبلیغ کننده را به مدت 24 ماه بعد از دریافت محصول به یاد داشته باشند. به علاوه، هدایای تبلیغاتی میزان شگفت انگیز 500 درصد مراجعه از سمت مشتریانی که از هدایای تبلیغاتی راضی باشند را نیز با خود به همراه دارد. این موارد حاکی از اهمیت غیر قابل انکار هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی و معرفی برند شما می باشد.

5 دلیل برای اینکه تجارت شما از مزایای هدایای تبلیغاتی بهره مند شود

1-بازاریابی موثر و ارزان 

شرکت های تازه کار کوچک زیادی با رویای تبلیغات حیرت آور وسیع در مقیاس بزرگ و توزیع گسترده آن در شبکه های ارتباط جمعی پا به میدان می گذارند. اما صاحبان تجارت های کوچک همچنان می توانند با عرضه هدیه تبلیغاتی ارزان به اهداف خود دست یابند. بسیاری از تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی قیمت های خود را برای توزیع گسترده پایین نگه می دارند. اگرچه قیمت این محصولات پایین می باشد اما تاثیر آنها بر روی دریافت کنندگان آنها بسیار زیاد و موثر می باشد. بر اساس تحقیقات ، لیوان های لوگودار تبلیغاتی موثر می باشند چرا که 57 درصد از مردم می توانند تبلیغات ثبت شده بر روی آن را به یاد بسپارند. در نتیجه هدیه تبلیغاتی ارزش سرمایه گذاری شما را ارتقا می دهد و شما مشتری مورد نظر خود را از این روش ساده بدست بیاورید.

2-شناخت سریع برند

شناخته شدن برند شما باعث می شود مشتریان به محض دیدن نام و لوگوی برند شما، محصولات و سرویس های عرضه شده توسط شما را به یاد بیاورند. به عنوان مثال، مردم به سرعت با دیدن لوگوی زرد رنگ قوسی شکل مک دونالد، به یاد فست فود و سرویس های عرضه شده توسط آن می افتند. محصولات وهدایای تبلیغاتی شما باعث می شود افراد تجارت شما را به راحتی شناخته و به یاد بیاورند. طبق تحقیقات انجام شده ، 89 درصد از مشتریان قادر هستند تبلیغات بر روی هدایای تبلیغاتی را به مدت 2 سال به یاد داشته باشند.

این هدایای تبلیغاتی برای مدت زمان زیادی در خانه، شرکت یا ماشین آنها می ماند که یادآور تجارت و شرکت شما می باشد. در حقیقت، مشتریان به طور میانگین 6/6 ماه از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. این باعث می شود که اگر بار دیگر لوگوی شما را ببینند به سرعت هدیه و تجارت شما را به یاد بیاورند. اگر مشتریان کالاهایی با برند شما دریافت کنند، مدت زمان بیشتری شما را به یاد خواهند داشت. این باعث می شود که مشتریان تجارت شما را هنگامیکه به خرید می روند بهتر به یاد داشته باشند و اولویت را به شما بدهند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, ساعت دیواری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 12:39

حال که در خصوص ظرفیت فلش مموری بحث کردیم زمان آن فرارسیده است که بر روی چگونگی چاپ لوگوی برند شما بر روی این فلش مموری ها به صحبت بپردازیم.
مطمئناً هر شرکت رنگ مخصوص به خود را دارا می باشد و زمانی که به مرحله چاپ لوگو بر روی فلش مموری تبلیغاتی می رسید، از شما خواهیم پرسید که رنگ غالب به کار رفته در لوگوی شما چه رنگی است.
همه ما می دانیم که طیف رنگ های اصلی قرمز، آبی، زرد می باشند و با ترکیب آنها قادر خواهید بود که رنگهایی همچون سبز، نارنجی و بنفش را ایجاد کنید که همه ما این کار را در مدرسه انجام داده ایم.

هر رنگ سایه روشن ها و انواع خاص خود را دارد به عنوان مثال 100 رنگ قرمز، آبی و سبز متفاوت وجود دارد. ما از شما درخواست خواهیم کرد که دقیقا طیف رنگ استفاده شده در لوگوی خود را به ما نشان دهید و اگر قادر به این کار نیستید نگران نباشید چراکه ما نرم افزارها و متخصصانی برای کمک به شما در این مورد داریم که به راحتی طیف رنگ استفاده شده در لوگوی شما را شناسایی کرده و بر روی فلش مموری تبلیغاتی شما به همراه سایر اطلاعات درخواستی چاپ می کنند و همچنین به منظور اصلاح طراحی، رنگ های مجاور را هم به گونه ای انتخاب می کنند که بیشترین سازگاری را با رنگ و طرح لوگوی شما داشته باشد.

بحث مربوط به رنگ بندی فلش مموری را می توان وارد وادی جدیدی کرد. ما همچنین می توانیم رنگ محفظه خارجی و پوشش کارت حافظه شخصی شما را با رنگ غالب به کار رفته در لوگوی شرکت شما سازگار کنیم.
به عنوان مثال اگر در طراحی فلش مموری تبلیغاتی شما از رنگ قرمز زیادی استفاده شده یا اینکه کلا قرمز می باشد، ما نزدیکترین رنگ برای پوشش خارجی کارت حافظه شما را به کار خواهیم گرفت. این موضوع گاهی اوقات کابوس شبانه شرکت ها می باشد و ما با اطمینان قول می دهیم این کار را به بهترین نحو برایتان انجام خواهیم داد.

 

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی و اطلاعات از پیش بارگذاری شده بر روی آن

حال که در مورد رنگ این فلش مموری ها صحبت کردیم زمان آن فرارسیده است که در مورد اطلاعات بارگذاری شده بر روی آن به بحث بپردازیم. برخی افراد تمایل دارند که فلش مموری ها را بدون اطلاعاتی بر روی آن در اختیار کاربران قرار دهند ولی برخی شرکت ها فایل هایی حاوی اطلاعاتی در مورد برند خود را بر روی این فلش مموری تبلیغاتی قرار می دهند.
شما می توانید طیف وسیعی از اطلاعات را بر روی این فلش مموری قرار داده و در اختیار مشتریان قرار دهید که ما می توانیم در این زمینه مشاوره هایی به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

بارگذاری 2Gb بر روی 500 درایو فلش مموری بدون در نظر گرفتن زمان اتصال و جداسازی آن از کامپیوتر در حدود 20 ساعت طول می کشد، قطعا شما می توانید این 20 ساعت را صرف کار مفیدتری کنید و این کار را به ما بسپارید.
تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید ایمیل کردن اطلاعات مورد نظرتان جهت بارگذاری بر روی فلش مموری تبلیغاتی یا بارگذاری آن در وبسایت ما می باشد و بقیه کارها را ما برایتان انجام خواهیم داد و شما می توانید بدون دغدغه و نگرانی منتظر فلش مموری حاوی اطلاعات مورد نظر بمانید. آری ما تمام این کارها را بدون هزینه و به طور رایگان برایتان انجام می دهیم.

سوالی که معمولا از ما پرسیده می شود این است که اطلاعاتی که بر روی این فلش مموری از پیش ذخیره می شود ممکن است که قابل حذف نباشد؟ جواب به این سوال مثبت است.
به سادگی می توانیم این اطلاعات را بر روی فلش مموری ها قفل کنیم به این معنا که هیچ گاه قابل حذف نباشند و ما این کار را بر روی فلش مموری تبلیغاتی شرکت های زیادی انجام داده ایم و با این کار مشتریان شما اطلاعات مربوط به تجارت شما را بدون کپی کردن آن ها بر روی کامپیوتر خود همیشه به همراه خواهند داشت.

سرویس های ویژه اکسپرس برای دارندگان فلش مموری های شخصی

 

ما سرویس های زیادی در خصوص فلش مموری ارائه می دهیم. اغلب شرکت های سفارش دهنده فلش مموری های لوگودار برای دریافت سفارشات تبلیغاتی فلش مموری شخصی خود باید 10-7 روز منتظر بمانند و این موضوع برای شرکت هایی که برای دریافت هدایای تبلیغاتی خود عجله دارند مسئله خوبی نمی باشد.
در این زمینه ما سرویس های ویژه ای ارائه می دهیم که شما می توانید این اقلام را در 24 ساعت بعد از سفارش دریافت کنید. شما می توانید فلش مموری های لوگودار پرینت شده در هر دو طرف در 4 رنگ متفاوت سفارش دهید.

یکی از نگرانی ها در خصوص این فلش مموری ها از بین رفتن آرم لوگوی پرینت شده بر روی این هدایای تبلیغاتی بعد از گذر مدت زمانی می باشد که یک نگرانی کاملا منطقی و درست می باشد.
برای رفع این مشکل ما از روش اسکرین پرینت برای ثبت لوگوی شما بر روی فلش مموری تبلیغاتی استفاده می کنیم حتی برای اقلامی که در قالب سرویس اکسپرس در اختیار شما قرار می گیرند. این کار با هدف عدم نیاز به تعمیرات انجام می شود و مطمئن باشید با سفارش فلش مموری تبلیغاتی در شرکت ما، لوگوی شرکت شما برای همیشه بر روی هدایای تبلیغاتی شما خواهد ماند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, فلش مموری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 13:50

فلش مموری برای طیف گسترده ای از اهداف استفاده می شوند، یک شرکت می تواند فلش مموری هایی که برند شرکت بر روی آنها درج شده است را در نمایشگاه تجاری به منظور تبلیغ نام شرکت یا ایجاد آگاهی در مورد برند خود در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

مدارس، دانشگاه ها و کالج ها می توانند فلش مموری هایی شخصی در اختیار دانشجویان خود قرار دهند که فایل های درسی خود را بر روی آن ذخیره کنند. موارد استفاده از فلش مموری تبلیغاتی بسیار وسیع می باشد. استفاده از این اقلام به عنوان هدایای تبلیغاتی نه تنها یک هدیه پرکاربرد و مفید برای مشتریان می باشد بلکه ممکن است آنها این هدیه تبلیغاتی را از دسته کلید خود آویزان کرده که بدین معناست نام برند شرکت شما به همراه ایمیل و شماره تماس همیشه در معرض دید آنها خواهد بود و هر زمان نیاز داشته باشند به سادگی می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی کم کاربرد، در بازار تبلیغات به شدت از رونق افتاده است و یکی از برترین هدایای تبلیغاتی در دهه حاضر و حتی پیشین فلش مموری تبلیغاتی بوده است چراکه همه افراد به آن نیاز خواهند داشت و همه روزه از آن استفاده می کنند. این محصول بسیار پرکاربرد بوده و همیشه از دسته کلید مشتریان شما آویزان خواهد بود که باعث می شود همیشه در معرض دید آنها باشید.

فلش مموری تبلیغاتی

 

از چه ظرفیتی برای فلش مموری تبلیغاتی استفاده کنید؟

اگر قصد استفاده از فلش مموری لوگودار برای تبلیغات بازاریابی خود را دارید به شما توصیه می کنیم در یک طرف این فلش مموری ها لوگوی شرکت خود را پرینت کرده و در طرف دیگر اطلاعات تماس و سایر جزئیات را قرار دهید. افراد زیادی هستند که در هر دو طرف فلش مموری تبلیغاتی لوگوی شرکت خود را قرار می دهند که نوعی هدر دادن فضا و امکان تبلیغاتی به حساب می آید. ما به آنها توصیه کردیم که اطلاعاتی متفاوت در طرفین فلش مموری های تبلیغاتی خود قرار دهند که شامل URL شرکت، شماره تماس و سایر موارد می باشد.

شاید از خود بپرسید که آیا قیمت چاپ موارد متفاوت در طرفین فلش مموری با حالتی که که در هر دو طرف از لوگوی شرکت استفاده شود متفاوت خواهد بود؟ جواب منفی است و قیمت هر دو حالت یکسان می باشد با این تفاوت که در حالتی که اطلاعات متنوعی در طرفین فلش مموری های خود درج کنید بیشتر در معرض دید و در دسترس خواهید بود.

حال که تصمیم به استفاده از فلش مموری تبلیغاتی گرفته اید شاید این سوال برایتان ایجاد شود که از چه ظرفیتی برای آنها بهتر است استفاده کنید که پاسخگوی نیاز مشتریان باشد؟ این سوالی است که توسط تعداد زیادی از مشتریان ما پاسخ داده شده است.

با توجه به تجربیات ما در این زمینه، اغلب شرکت های به دنبال ارزان ترین جنس برای تبلیغات برند خود هستند و ظرفیت فلش مموری نیز از این قاعده مستثنی نیست. اکثر شرکت ها همچنین علاقه ای به بارگذاری مطلبی در مورد شرکت خود بر روی کارت های حافظه ندارند، چرا که معتقدند با این کار فضای بیشتری در اختیار کاربران و مشتریان برای ذخیره سازی موسیقی و عکس خواهد بود.

پیشنهاد ما در این زمینه این است که اگر قصد دارید هدایای تبلیغاتی در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار دهید که برای آنها مفید بوده و از دسته کلید خود آویزان کنند و از آن برای ذخیره سازی فایل های خود استفاده کنند، ارزان ترین گزینه با ظرفیتی پایین گزینه خوبی محسوب نمی شود چراکه قابلیت ذخیره سازی چندانی نخواهد داشت و قطعا کاربران نیز از آن استفاده ای نخواهند کرد و جای آن یا در کشوی کمد و یا درون سطل زباله خواهد بود.

اگر به دنبال جلب نظر مشتریان خود برای استفاده چندین باره از فلش مموری تبلیغاتی شرکتتان را دارید به ظرفیت های کمتر از 1Gb فکر نکنید. با این کار مشتریان شما از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کرده و همیشه اطلاعات تماس و نام شرکت شما در معرض دید آنها خواهد بود.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, فلش مموری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 16 شهريور 1396 ساعت: 12:15

پنج مزیت هدایای تبلیغاتی در تاکتیک‌های بازاریابی را بررسی کرده ایم که امروز با شما به اشتراک می‌گذاریم.
این آمار را در نظر بگیرید: 52 درصد از افراد شرکت داده شده در یک تحقیق، اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌تر شده است و 50 درصد از این افراد به صورت روزانه از ای کالاها استفاده می‌کنند. کدام یک از روشهای بازاریابی شما نتایجی در حد و اندازه این ارقام داشته است ؟

هدایای تبلیغاتی

1- شناخت بیشتر از برند

یکی از اهداف اصلی هر کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ شناساندن برند خود می‌باشد. چطور میتوانید کاری کنید که هم برند خود را در بازار رقابتی شدید به مشتریان بالقوه و بالفعل بشناسانید و هم کاری کنید که برند شما در خاطر آنها بماند ؟ یک راه خلاق بودن در روشهای بازاریابی است. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک ابزار ساده برای افزایش شناخت از برند کسب‌وکار شما در بین مشتریان از طریق سفارشی‌سازی یک محصول با آرم خودتان که است بتوانند در زندگی روزمره از آن استفاده کنند و بدین ترتیب شما کاری کنید که همیشه شما را در گوشه ذهن خود به خاطر داشته باشند.

2- داشتن محدوده نفوذ گسترده با هزینه پایین

با داشتن بودجه محدود مشخص کردن اینکه کدام یک از ابزارهای بازاریابی شما مفیدتر بوده و کدام یک بیشترین تاثیر را داشته کار ساده‌ای نیست. هدایای تبلیغاتی با داشتن هزینه ارزان اما دامنه تاثیر بزرگ و طولانی‌مدت در زمینه سرمایه‌گذاری شما بسیار ارزشمند هستند. به خاطر داشته باشید که یک اهدایی کوچک راه مناسبی برای افزایش وفاداری مشتریان است. اگر شما مدیریت واحد فروش به مشتریان را در دست دارید دادن هدایای کوچک به همراه خرید به مشتریان یک راه خیلی خوب برای قدردانی از آنهاست

3- جایگزین مناسب برای کارت تبلیغاتی

اگرچه کارت‌های تبلیغاتی از آیتم های رایج و  بسیار ارزشمند تجاری هستند، اما هدایای تبلیغاتی هم راه جالب و خلاقانه آیی برای گنجاندن اطلاعات تماستان  می‌باشد. 
به جای دادن صرفا یک کارت تبلیغاتی به مشتریان بالقوه، یک  کارت به همراه یک کالای تشویقی حاوی برند خودتان بدهید.  برای مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید به همراه کامپیوتری که تعمیر کرده‌اید، کارت تبلیغاتی به همراه یک فلش مموری تبلیغاتیارسال کنید.

4- در معرض لمس بودن

وقتی پای بازاریابی به میان می‌آید خیلی مهم است که همیشه در معرض دید باشید. چطور میتوانید چیزهایی را که در کسب‌وکارها خود انجام می‌دهید بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور در جلوی چشم مشتریان قرار دهید؟  به این فکر کنید که مشتریان شما چه چیزهایی را میخواهند در اطراف شان داشته باشند.  برای مثال اگر شما یک مرکز ماساژ دارید، در پشت کارت تبلیغاتی خود یک یادآوری کننده ملاقات بگذارید تا به مشتریان یادآوری کنید تا بدانند چه مواقعی باید دوباره مراجعه کنند. یا اگر صاحب یک کافه هستید به مشتریان خود دربازکن یا کاور بطری نوشیدنی بدهید.

5- ساختار بازاریابی قدرتمند

مجموعه راهکارهای بازاریابی شما شامل چه مواردی می‌شود ؟ فرض کنید اگر شما بخواهید بین خوردن یک نوع خاصی از پیتزا دو بار در طی هفته به عنوان ناهار و یا خوردن دو نوع متفاوت ناهار در هفته ، یکی را انتخاب کنید، چکار میکنید ؟ کدام را بر می‌گزینید ؟ مطمئن هستیم بیشتر شما تنوع را انتخاب می‌کنید. همین موضوع در مورد کسب‌ وکار کوچک شما هم صادق است. اگرچه داشتن هدایای تبلیغاتی مشخصی، بسیار مهم است اما هر از گاهی ایجاد تغییر در آنچه که برای شناساندن برند خود استفاده میکنید بسیار مهم است .
مثلا اگر می خواهید برای تبلیغات برند خود هدیه به مدیر شرکتی بدهید، می توانید ازساعت دیواری تبلیغاتی و یا ست مدیریت تبلیغاتی استفاده کنید.
استفاده از خودکار و لیوان تبلیغاتی بسیار پر ایتفاده و رایج می باشد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدایا تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, فلش مموری تبلیغاتی, ساعت دیواری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 8 شهريور 1396 ساعت: 13:02

هدایای تبلیغاتی به شکل فوق العاده هوشمندانه ای از تبلیغات تبدیل شده است - به نظر می رسد که مهم نیست که ما به دنبال چه چیزی هستیم ، چرا که تبلیغات در انواع مختلف وجود دارد و هرگز به پایان نمی رسد و شامل : تبلیغات تلویزیونی، آگهی های مجله، آگهی های آنلاین، رسانه های اجتماعی و تبلیغات بازرگانی می باشد. با این حال، فرم های سنتی تبلیغاتی مانند عرضه هدایای تبلیغاتی همچنان قوی هستند. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است تصور کنند که این نوع تبلیغات و بازاریابی قدیمی شده است – اما در حقیقت، هدایای تبلیغاتی همچنان یک ابزار بازاریابی باور نکردنی قوی هستند.

نقطه فروش هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایا تبلیغاتی به افراد اجازه می دهد که نام تجاری شما را ببینند، نام تجاری شما را به اشتراک بگذارند و نام تجاری شما را تشخیص دهند. همه این چیزها مهم هستند زیرا هر چه افراد بیشتری از نام تجاری شما آگاه شوند نتایج شما در کسب و کار و فروش بهتر خواهد شد.

از چه آیتم هایی باید برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنم؟

در بسیاری از مواقع بستگی به این دارد که کسب و کارتان در واقع چه چیزی است و چه بودجه ای دارد. هر دو این موارد احتمالا بر روی نوع هدیه تبلیغاتی که انتخاب می کنید تاثیر می گذارند. به طور کلی، هرچند اکثر شرکت ها تمایل به انتخاب چیزهایی مانند:

  • لوازم تحریر: کاغذ تحری، خودکار، مداد، خط کش، پاک کن
  • کیف: می تواند شامل کیف پول باشد
  • آیتم های کسب و کار: دارنده کارت کسب و کار، کتاب آدرس، کاور لپ تاپ
  • لوازم جانبی میز: لیوان ، شیشه، تقویم
  • لباس: تی شرت، کلاه، جوراب، دستکش، عرق گیر

در حالی که این موارد رایج ترین هستند - شما واقعا می توانید در این زمینه نیز نوآور باشید. در حقیقت، اغلب انتخاب های نوآورانه برای هدیه تبلیغاتی موفق تر است.

هدف گذاری خود را فراموش نکنید

اهداف و موقعیت مناسب خود را فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید. مثلا؛ اگر شما یک شرکت تجاری تناسب اندام و یا یک باشگاه ورزشی هستید، تی شرت، کلاه و عرق بند اغلب مناسب هستند. اگر شما در حال هدف قرار دادن کسب و کار یا شرکت های تجاری هستید اغلب لوازم تحریر و اقلام رومیزی انتخاب مناسبی هستند. محصولی که ظریف با طراحی زیرکانه است و به طور فعال استفاده می شود بسیار موثر خواهد بود.

چه زمانی می توانم آنها را توزیع کنم؟

این به شما بستگی دارد اگربه دنبال جذب یک مشتری بالقوه هستید؟ در این صورت، ارسال یک هدیه رایگان (به صورت یک هدیه تبلیغاتی) یک ایده عالی است، زیرا در اینصورت بیشتر به کسب و کار و نام تجاری شما توجه خواهند کرد. یکی دیگر از مواردی که شما می توانید آنها را توزیع کنید عبارتند از: یک نمایشگاه تجاری، یک روز افتتاحیه، و یا در بین عموم مردم در فضاهای عمومی. شما نگران این موضوع خواهید بود که "اجناس رایگان" چگونه توجهات را به خود جلب کرده و کنجکاوی مردم را تحریک می کنید. با برگزاری این دست مراسم، مردم در کنار نمایندگی های توزیع شما صف می کشند و به تماشای کنجکاوی ایجاد شده در خصوص اعتبار برند شما می نشینند.

آیا پیاده سازی این امر آسان است؟

فروشگاه های بسیاری وجود دارند که محصولات ارزان و شخصی را شخصی سازی می کنند که بعدا می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی توزیع کنید. ایده عالی برای کسب و کار کوچک (با بودجه های کوچک) این است که ابتدا چندین مورد را بررسی کنید، به این ترتیب قادر به تشخیص موفق ترین و بهترین بازده سرمایه گذاری خواهید بود. پس از اجرای صحیح استراتژی بازاریابی، هدایا تبلیغاتی می تواند در زمینه فروش و درآمد، و آگاهی و شهرت برند بسیار موفق و سودآور باشد. بنابراین عجله نکنید، گزینه های خود را زیر نظر بگیرید و بهترین محصول را انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدایا تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 12:35

تمام مشاغل بدون توجه به اندازه، به دنبال روش های منحصر به فرد و ارزان برای تبلیغ مارک های خود هستند. در سال های اخیر، پاوربانک ها با مارک های لوگو و فلش مموری به عنوان ابزار تبلیغاتی موثر برای بسیاری از شرکت ها ثابت شده اند.

فلش مموری تبلیغاتی USB و پاوربانک تبلیغاتی در اندازه ها، اشکال، سبک ها، ظرفیت ذخیره سازی و سطوح کیفیت مختلف وجود دارند. بنابراین، قبل از عجله کردن و خرید بخش عمده ای از مارک های فلش مموری و پاوربانک، در نظر گرفتن این عوامل به شما کمک می کند بهترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید:

هدایای تبلیغاتی

کیفیت

کیفیت پاوربانک و فلش مموری USB مهمترین عامل قبل از خرید است. توجه داشته باشید که هزاران تولید کننده، پاوربانک با کیفیت پایین تولید می کنند که بسیاری از آنها برای ذخیره سازی نامناسب هستند. محصولات با کیفیت پایین معمولا توسط تولید کنندگان بی پروا به منظور کاهش هزینه ها ساخته می شوند. عرضه فلش مموری USB و پاوربانک هایی با کیفیت پایین قطعا مشتری را ناامید خواهد کرد و در نهایت منجر به آسیب به شهرت شرکت شما خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که پاوربانک دارای برچسب ارزیابی است و معیارهای تضمین کیفیت سازنده را ارضا می کند.

ظرفیت

فلش مموری USB در ظرفیت های مختلف قرار می گیرند. ظرفیت ذخیره سازی در USB های ارائه شده توسط ما از 1 گیگابایت تا 32 گیگابایت متغیر می باشد که بسیار بیشتر از مقدار ظرفیت مورد نیاز مصرف بسیاری از کاربران است. ظرفیت یک فلش مموری تبلیغاتی بستگی به حجم فایل هایی دارد که قصد دارید از قبل روی آن درایوها قرار دهید. به طور مشابه، مهمترین عامل در تعیین قیمت یک پاوربانک ، ظرفیت ذخیره سازی است. همچنین به این نکته توجه کنید که آیا شارژر قابل حمل شما برای شارژ چند دستگاه یا به عنوان پشتیبان اضطراری استفاده می شود.

تنوع

فلش مموری USB و پاوربانک ها در انواع مختلف به تناسب نیازهای تبلیغاتی شما وجود دارند. با داشتن طیف وسیعی از فلش مموری تبلیغاتی عرضه شده توسط ما، می توانید USB های مد نظر خود را انتخاب کنید تا دقیقا به مشتریان خود متصل شوید. محبوب ترین گزینه های پاوربانک عبارتند از: پاوربانک های با ظرفیت بالا، پاوربانک های با ظرفیت کوچک، کابل های شارژ داخلی و شارژرهای قابل حمل.

حکاکی و چاپ لوگو

گزینه های مختلف چاپ آرم و حکاکی وجود دارد. محبوب ترین گزینه ها شامل حکاکی لیزری، چاپ عکس و چاپ روی صفحه است. هر گزینه برای مواد و محصولات خاص مناسب است.

زمان آماده سازی سریع

اگر شما عجله دارید تا یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان خود آماده کنید، پس باید اطمینان حاصل کنید که در هنگام خرید، توجه کافی به زمان آماده سازی و تحویل داشته باشید. این ممکن است 7 روز یا کمتر از دریافت یک سفارش تحویل رسمی باشد.

زمان آماده به کار

صرف نظر از شدت شارژ، مدت زمانی را که یک پاوربانک می تواند قدرت را در حالت آماده به کار نگه دارد، در نظر بگیرید. کوچکترین، قدرتمندترین و شیک ترین (اگر برایتان زیبایی مهم است!) پاوربانک را انتخاب کنید که می تواند به راحتی در هر مکان شارژ شود.

جریان برق

ورودی برق برای یک پاوربانک قابل حمل بر اساس آمپر (A) اندازه گیری می شود. اندازه گیری نشان می دهد که چگونه پاوربانک می تواند از USB شارژ شود. بنابراین، توجه داشته باشید که هرچه این اندازه بیشتر باشد، یک پاوربانک سریعتر می تواند شارژ شود. در حال حاضر سرعت استاندارد برای شارژ یک گوشی هوشمند 2آمپر است و جریان ترجیحی برای شارژ چندگانه الکترونیکی به طور همزمان 5.4 آمپر است.

البته، شما باید خدمات مشتری و خدمات بازاریابی خود را در بالاترین سطح حفظ کنید. با این حال، یک پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی می تواند یک راه عالی برای تقویت شهرت برند شما باشد. حالا که آموخته اید که چگونه USB درایو کامل و پاوربانک مورد نظر خود را برای نیازهای تبلیغاتی خود انتخاب کنید، با اعتماد به نفس خرید کنید.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : فلش مموری تبلیغاتی, usb تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 12:32

خبرنامه